Mar 25, 2011

Methapore



satu gamba sejuta rasa. 1 button ditekan boleh kasi gaduh sampai lupa lawak jenaka kita. lu smbg lu benci tapi lu like jugak. habs manusia  kau sebarkan wabak wahai setan. gua mmg sikit lagi nk g lempang lu dgn kamera2 lu.

MAAF.

Bukan stalker bukan mencari tapi dia datang sndiri. Lu buat gua hilang teman hilang rakan. Hilang akal gua disini. 
Sekali Lagi..
MAAF.

sekarang pentas laman sosial bukan lagi teman gua bercanda bermesra bergelak ketawa. itu suma fitnah dunia yg memporak peranda status dah realibiliti seseorang. skrg gua mula diam melihat kerenah adik adik muda yg baru nk melihat dunia yg tua. bukan bersebabkan jiwa memberontak tapi cukup2 lah dengan qadak dan qadar yg dah diberi. lu tego gua jawab. lu like gua senyum. dah. kita bukan lagi remaja belasan tahun. bukan lagi pemikiran mainan kubik. ini bukan kematangan tapi kesedaran. Gua makin menyampah beb



xpayah nk eleh2 atau buat muke sinis. gua series

No comments: