Feb 24, 2011

Sudut Gelap

 

Hari makin hari, hati makin sunyi. makin kosong. makin sepi. makin mati. Sunyi datang dan menyepi. Datang tak diberi salam pergi tak diberi tahu. Sana Sini manusia bergembira tp Gua msh kesorngan mancari sesuatu. Persetankan semua hiburan yg sekejap di mata kasar manusia. Gua perlu mencari intipati yg bermakna utk di isi dalam sanubari. Segala panca indera tak berfungsi disebabkan keperluan asas jiwa tak dipenuhi. Gua manusia yg perlukan pembakar semangat yg nyata. Mati hidup semula Gua menunggu kerana nawaitu itu Gua sorang saja yg tahu.

Gua perlukan Ketenangan dan KeRedhaan Nya
itu yg pasti

1 comment:

simontel said...

jgn jdy kan semua tu bnde yang mnbebankan,

kawan2 tu ade saja kat mana2
x perlu jady mcm org lain happy sbb berteman tpi happy sbb diri sndiri happy on making smthng that can make u happy.
sunyi tu akan muncul kalau kmu suke duduk sendiri
g la selalu lepak2 ngan kawan2
cara mcm ni blh buat kamu hilang rasa sunyi and isi la masa kamu dgan hobi kamu...